PESANAN TUAN BLOG =)

assalamua'laikum...
kepada sesiapa yang melawat blog saya..
tolong jangan ambil gambar-gambar dalam blog ni tanpa izin saya ya..
mohon sangat..kalau nak guna sila inbox saya di facebook..
terima kasih.. =)

Ahad, 31 Julai 2011

ketenangan

Allah itu Maha Adil lagi bijaksana...sesungguhnya tiade kudrat utk aku menghalang stiap apa yg tlah tjadi dlm hidup aku...aku hanye mnusie biase yg lemah dan hnye mampu berusahe,berdoa dan bertawakkal kpd NYA...pjalanan hidup aku mgkn x sesusah org len...aku cume perlu blja dan blja utk mase dpn yg cerah...tp aku pon perlu mmkirkan khidupan aku sbgai seorg Islam...sbgai seorg anak yg perlu myalurkan doa dn phale kpd kdue ibu-bapa ku yg tlah tiade...aku ini hanye rmaje prempuan yg sesungguhnye tidak prnah lpas dari mlakukan dosa sperti mnusie2 lain...aku hnye ingin mndptkan ktenangan,ksih syg...ALLAH ITU MAHA PENYAYANG...hanye itu dpt aku tafsirkan...smoge khidupan aku akn terus DIREDHAI....dan mendptkn KETENANGAN....amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan